6. března 2015

Příprava postýlky pro prcka

Vzhledem k tomu, že již brzy očekáváme první přírůstek do rodiny, pustila jsem se konečně do příprav.

Začala jsem od nejjednoduššího - od nebes. Koupila jsem 3 metry látky na záclony v Ikee 150 cm šířky. Olemovala jsem kraje a střihla napůl. Potom jsem udělala jenom tunýlky na každé straně. Takže mi vznikly 2 záclony 150 x 150 cm s tunýlkem na jedné straně. To jsem navlékla na tyč na nebesa, kterou jsme koupili v Kika. Celá sranda mě vyšla cca na 300 Kč :-)

Další jsem ušila mantinely. Jen jsem koupila na netu v Domě látek 2 látky - vnější (viditelná skrz šprucle, ladící s ložnicí) a vnitřní (látka, na kterou se bude dívat prcek - zelenkavá s ovečkami), potom u nás v galanterii vatelín a bílou stuhu 15 mm na uvázání. Z každé z látek jsem ustřihla obdélníky 2 ks 32 x 62cm a 1 ks 32 x 122cm. Postýlka má 60 x 120 cm, 1 cm je na švy. Obdélníky jsem sešila líci k sobě a obrátila. Potom jsem to prošila po 30 cm a přišila stuhy na přivázání. Mantinely vyšly také asi cca na 300 Kč a pak, že se dnes už nevyplatí šít..
Navíc mi ještě zbyly látky, tak bych chtěla ušít kapsář na postýlku na přebalovací věci.

K.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...