31. srpna 2016

12 tags of 2016 - august /srpen/

Tak jsem zdolala nakonec i srpnový tag podle Tima (www.timholtz.com) a bylo by fakt super, kdybych na příští tag měla všechny pomůcky a nemusela improvizovat.

Pvní techniku jsem udělala pomocí latexu a vodovek. Pro větší zajímavost jsem použila jsem vzorovaný podklad. Natřela latexem (místo gessa) a potom si hrála se svými vodovkami z Lidlu.

Na druhou techniku nemám vyřezávací šablonu a tak jsem si narýsovala strukturu a skalpelem vyřezala (to mi trvalo dost dlooouho). Vzhledem k ručnímu vyřezávání jsem neměla tak malé dílky na vložení a tak jsem vlepila jen tři části.

Nakonec jsem tag dozdobila 3D cedulkou s citátem W. Whitmana a barevnou kytkou, která mi zbyla z jednoho z předchozích tagů.

K.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...