10. května 2017

Mezinárodní den scrapbookingu 2017

V sobotu jsem se zase po dlouhé době pustila do tvoření - probíhal mezinárodní den scrapbookingu a proto některé eshopy připravili soutěže o lákavé ceny :-)

Sice bylo sluníčko a táhlo mě to na zahradu, ale po obědě jsem se vrhla na projekty. A jen jeden jsem dodělávala až večer.

Papero amo

Holky z Papero amo byly nejakčnější a bylo vidět, že si daly fakt záležet. Měly připravený program na celý den - od Blog hopu přes tvořící soutěž až po novou kolekci. Zúčastnila jsem se celého blog hopu (skáče se z jednoho blogu na druhý po sérii článků) a potom tvořící soutěže.
To bylo super - úkolem bylo vytvořit projekt podle zadání v předchozím komentáři. Já jsem měla štěstí a hned jsem věděla, co budu dělat. Mé zadání bylo: Srdíčko (nebo více srdíček), vlastnoruční nápis, zlatá. Už delší dobu jsem chtěla zkusit nějaké přání podle Kristiny Werner. Ona dost často dělá kaligrafii na černý podklad. Tak jsem si natřela základ černou akrylovou barvou a po zaschnutí na něj napsala nápis Děkuji zlatými akvarelovými barvami od Gansai Tambi Starry Colors od Kuretake. Nakonec jsem jen doladila srdíčkem podle zadání.



Pretty Papers

Pretty Papers si na nás připravilo skici - jak na přání, tak i na stránku. Vzhledem k tomu, že raději si se svými projekty jedu čistý freestyle - prostě to dělám tak, jak se mi zrovna líbí a málokdy se nějak více inspiruji, tak pro mne skici jsou docela boj - to omezení mě znervózňuje. Nakonec jsem přece jen obojí vytvořila a stihla termín. Na obojí jsem použila materiály z kitů od Papero amo.







Katy scrap

Nejdelší čas byl na stránku od Katy Scrap a taky jsem jí dělala až na poslední chvíli - venku bylo hezky a tak jsem raději odpoledne šla ven s dětmi ;-) Vzhledem k tomu, že Kačka připravila layout a dost podrobný návod, tak jsem se ho maximálně držela. Materiál je taková směska, co jsem kde našla.



Jinak scrapový den nezůstal bez odměny - vyhrála jsem u Papero amo (v blog hopu). Už teď se těším na příští rok a vy si také poznamenejte v diáři první květnovou sobotu jako scrapbookovou ;-)

K.

PS: Nějak jsem chytla momentum a tenhle týden tvořím jako o život. Snažím se dodělat album 2015, tak snad také k tomu napíšu nějaký článek ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...