7. června 2017

Sakurové přání

Ne vždy je k dispozici vhodné razítko a tak jsem si u tohoto přání musela pomoct nějak jinak. Chtěla jsem přání s kvítky sakur a tak jsem vytáhla štětec a vodovky...

Přání má formát A6 a na pozadí jsem použila papír ze staré kolekce Lidlu. Panel je podlepený černou čtvrtkou a má na sobě jen nápis všechno nejlepší (Papero amo) a kvítky sakury. Kvítky jsem si namalovala sama vodovkami, protože jiné nebyly k mání. Malování kvítků mě hodně bavilo, což určitě způsobil nový štětec od firmy Daler Rowney. Kvítky jsem nejdřív namalovala jen vodovkami, ale přišly mi příliš nevýrazné, tak jsem je ještě dokreslila fixem a udělala jim středy třpytkatým gelovým perem.





Tohle přání ukazuje, že je možné vytvořit přání i s minimem pomůcek.

Jinak zkouším nové pojetí fotek s novým foťákem, tak snad se s ním brzy naučím a fotky budou lepší a  lepší ;-)

Přeji hezký den!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...