18. září 2017

Cardmaking sraz 2017

Tak po skutečně dlouhé pauze se vracím s novým článkem o Cardmaking srazu, kterého jsem se zúčastnila minulý víkend a moc jsem si ho užila. A třeba vás navnadím a příští rok se tam setkáme ;-)


Tento Cardmaking sraz byl celkově 4., já se zúčastnila minulého a letošního. Veškeré oficiální informace najdete na webu http://cardmaking.webnode.cz/ .

Letošní sraz byl jiný díky novým prostorám v centru města - tohle byl opravdu skvělý tah. Jet až na konec Prahy bylo velice únavné a jednalo se o jednu velkou místnost a jednotlivé workshopy se navzájem rušily. Nyní jsme byly ve škole a měly jsme víc místností, takže na worshopy byl klid a nezakopávaly jsme o sebe.

Další změnou byly 3 workshopy místo 2 - Kytičky z foamiranu, Vánoční přání a Barvy v tvorbě.

Barvy v tvorbě

Barvy v tvorbě vedla Jarka Tomsová. Při workshopu jsme si hodně povídaly o působení barev. Bylo to docela zajímavé - ukázalo se, že vztah k barvám máme každá jinej. Každý máme jiné oblíbené barvy a to se zobrazuje i v naší tvorbě. Ale vzhledem k tomu, že tvoříme přáníčka pro lidi, tak se musíme umět vcítit do příjemce přání a vytvořit harmonické přání dle jeho představ. Jarka nám řekla spoustu užitečných informací, jak vytvářet harmonii. Kdybych to tu měla alespoň okrajově shrnout, tak tenhle článek nebude o ničem jiném. Jinak skutečně moje nejoblíbenější barva je fialová ;-)




Kytičky z foamiranu

Workshop vedla Ilona Červinková. Každý, kdo se věnuje přáníčkám, se už jistě setkal s těmito kytičkami. Až neuvěřitelně reálné a krásné kytičky. Už delší dobu jsem se chystala je vyzkoušet, ale jak teď nestíhám tvořit, tak jsem si nechtěla nakoupit materiál, protože kdovíkdy bych se k tomu dostala. Proto jsem se na tenhle workshop hodně těšila. Bohužel se ukázalo, že nejsem na kytičky. Prostě mi to nešlo - holkám vznikaly pod rukama skvosty a já mám prostě kytky. A vlastně mě to ani nebavilo. Ale Ilonka to měla skvěle připravené, ukázala nám techniku, měla s sebou ukázky. A představte si, že dokonce pro všechny vystříhala polotovary.


Vánoční přání

Možná si říkáte, že na vánoční přání je brzy. Ale vánoce budou za chvilku a vzhledem k tomu, že přáníčka se nezkazí, je lepší začít včas, než v listopadu a prosinci bláznit.. Kurz vedla Zuzka Adamcová. Připravila si pro nás přání ve stylu simple and clean (jednoduchý a čistý). Myslela jsem si, že tvořím celkem jednoduchá přání, ale Zuzka nám ukázala, že to jde ještě jednodušeji. Je to zase něco nového a zkusila jsem si, že s minimem materiálu jde udělat super přání. U těchhle přání je nutné pracovat čistě a soustředit se spíše na myšlenku než na zdobení. Jinak stále chodím kolem těch přání a přemáhám se, abych je nedozdobila :-D


Navíc jsme si na akci mohly nakoupit materiál na další tvoření od Pretty Papers a Katy scrap - sice se dá u nich nakupovat i přes net, ale naživo je to mnohem lepší - nejen, že si můžeme materiál prohlédnout, ale i holky poradí a nestane se vám, že zapomenete koupit něco důležitého (jako třeba cling pěnu ;-)).


Celá akce byla úplně skvělá, načerpala jsem spoustu nové energie, potkala skvělé lidi a popovídala si o tvorbě. Tímto bych moc chtěla poděkovat Zuzce Adamcové za uspořádání této skvělé akce.

Přeji hezký den,
K.

PS: Jinak nevím, jak často budu psát, protože nějak nestíhám. Ne že by mě opustila chuť tvořit, ale nezbývá mi čas kvůli rekonstrukci domu a starosti o potomky, kteří mě aktuálně velmi potřebují a mají absolutní přednost. Koneckonců jsou malí jen jednou a nechci, aby mi to uteklo. Článek se mnou napsala Dída, která si teď hoví v šátku, protože jí trápí zoubky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...