9. listopadu 2017

Rotační kalendář pro svátky a narozeniny

Komu se občas nestalo, že zapomněl na svátek či narozeniny? Tady je návod na kalendář, se kterým už nezapomeneme a navíc budeme mít fajn dekoraci za pár korun ;-)

Co to vlastně je rotační kalendář? To je kalendář, který se neustále točí  - je to možné díky tomu, že neobsahuje aktuální rok. Jsou v něm jen měsíce a svátky a narozeniny jsou psané tak, aby to bylo aktuální pro všechny roky.

Co budeme potřebovat?
  • scrapbookové papíry nařezané na velikost 8x13cm ... 12ks
  • kartičky na popisování ve velikosti 7x10cm ... 12ks
  • knihařské kroužky 2,5cm ... 2ks
  • TOLSBY rámeček z Ikey (http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/30151035/) ... 1ks
  • ozdoby

Postup
  1. Upravíme si malé kartičky - já jsem si narýsovala linky po 1,5cm. Jinak je možné použít rovnou linkovaný papír. Já jsem zvolila akvarelový kvůli dalšímu kroku. 
  2. Přilepíme si kartičky k sobě tak, že dole je všude 0,5cm okraj a nahoře zbude větší prostor. 
  3. Děrovačkou si uděláme nahoře dírky - 1cm od vrchu a od stran. Na těch budou kartičky viset. TIP: Já jsem si udělala šablonu a podle té jsem to pak děrovala.
  4. Ozdobíme - já jsem nejdřív kartičky domalovala akvarelovými barvami Gansai a potom pomocí lepících abeced popsala měsíce a doladila. Vzhledem k tomu, že jsem si vzala na pomoc zbytky z kitů Papero amo, tak to bylo jednoduché a nemusela jsem moc hledat ;-) 
  5. Teď přichází to nejdůležitější - popíšeme kartičky všemi významnými daty. TIP: Já jsem odlišila narozeniny od svátků tak, že jsem k narozeninám napsala rok narození - tak budu vědět i to, jestli někdo nemá třeba kulatiny ;-) 
  6. Nakonec zavěsíme. Můžeme si dozdobit i vlastní rámeček, ale já jsem se rozjela s kartičkami a ta bílá ladí ke všemu.. 
Kalendář jsem umístila do kuchyně na poličku, doplňuje tam aktuální podzimní dekorace.


Nakonec jedna náladová teď večer za světla svíčky :-)

Pokud dala nevyplníme, tak se může jednat o fajn dárek, který můžeme ladit podle domácnosti obdarovaného ;-)

Pokud se vám článek líbil, tak se podívejte na mou facebookovou stránku, kde naleznete ještě více tvoření ;)

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...