7. prosince 2017

Betlémová přání

Letos nějak ulítávám na betlémech. Takže u nás doma 2 stojí a musely se objevit i na přáníčkách ;-) Dnes tedy článek o přáníčkách s betlémem.


Při tvoření jsem se celkem držela jednoduchosti a použila opravdu málo materiálu.

Na první přání jsem použila embosovanou čtvrtku (kapsa z Číny), betlém, stuhu, razítko od Katuans a enamelky. U tohoto přání jsem použila stranu se "zapadlými" vločkami tzv. debosovanou - nějak se mi víc hodila.


Na druhé přání jsem pouze místo stuhy použila washi pásku a kamínky místo enamelek. Tady je vidět embosovaná strana (kapsu nemám, koupila jsem hotovou čtvrtku).


Se třetím přáním jsem si nejvíc vyhrála, i když to není poznat - vločkové pozadí je lepené po jedné vločce, které jsem si vyřízla na Big shotu. Přání je dolazené zlatou páskou a enamelkami.


Na všech přáních jsem si pohrála se strukturou - různé výšky a techniky. Díky tomu jsem nemusela řešit barvy a nechala jsem přírodní barevnost. Výřez betlému je od wycinanka a koupila jsem na Paperilla.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...