16. prosince 2017

9 přání z Papero Amo kitu

Tohle byl nejdříve načatý kit ze všech kitů. Obvykle si kit dlouho prohlížím a trvá mi, než do něj střihnu. Do tohohle jsem střihla v podstatě hned. A jak to dopadlo uvidíte v mém dnešním článku.


Vánoční kit najdete tady, případně pokud je prodaný, tak na blogu si můžete prohlédnout, co v něm bylo.

Do kitu jsem se vrhla a celkem rychle mi přibývala přáníčka. Kity jsou tak sestavené, aby člověk nemusel používat další materiál, takže navíc jsem použila pouze přáníčkové základy a obálky, Archival ink odstín Black jet, inkousty Color box, Nuvo glitter drops (z přáníčkového kitu z ledna) a pak lepení (Tacky glue, oboustranku a pěnovou oboustranku).

A tady už je galerie přáníček. A proč jich je právě 9? To se dozvíte na konci článku ;-)



















Přáníček mohlo být i víc, původně jsem chtěla 10 jako dělají američanky z kitů, jenže mi došly přáníčkové základy a probudily se mi děti. Tak jsem zůstala u devíti přáníček ;-)

Jinak z kitu mi zbylo ještě dost materiálu:


Tohle mě hodně bavilo a snad se také teď pustím do ostatních kitů, na které se zatím jen s radostí dívám..

K.

Prohlášení: Kit jsem si koupila sama a nemám nic z toho, že jej doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...