11. ledna 2018

Vločkový věnec aneb občas se nedaří

Tenhle článek jsem si hezky připravila a než jsem ho stihla zveřejnit, tak se mi věnec rozpadl. Tak dnes pro vás mám článek o tom, jak se občas musí improvizovat. Sice se jedná o zimní výzdobu, ale zima je koneckonců až do března, tak proč ne ;-)



U Pretty papers jsem si koupila chipboardy vloček od Woodware a řešila jsem, co s nimi. Na přání jsou moc velké a tak jsem se rozhodla udělat netradiční dekoraci na okno.
A co na ní je nejvíc netradiční? Základní materiál - použila jsem nopu - pěnový plát, do kterého se balí křehké věci při přepravě. Z nopy jsem si vystřihla věnec - předkreslila jsem si ho kružítkem, nebo spíš předřízla..


Vylámané vločky jsem si naaranžovala, jak je budu lepit.


Potom jsem vločky nalepila lepidlem (Tacky glue) a ozdobila stříbrným třpytivým lepidlem (Lidl) a Nuvo glitter drops (PaperoAmo kit).


Po zaschnutí jsem zjistila, že nopa věnec neudrží a kroutí se to a tak jsem ještě přilepila izolepou na zadní stranu na nopu dva kruhy z drátu. Člověk si to tak hezky vymyslí a ono to pak stejně nefunguje :-(



Jak už jsem v úvodu psala, věnec se stejně rozpadl a tak bylo nutné jiné řešení. Nakonec jsem místo nopy vzala vlnitou lepenku, ze které jsem udělala kruh a vločky přilepila tavící pistolí, protože mi všechny upadly. Teď už věnec visí přes týden a proto doporučuji tento postup ;-)



Vyfotit věnec na okně byla celkem očista, tak snad se to aspoň trochu povedlo ;-) Škoda, že není sníh, tak mám teď alespoň vločky na okně..

Přeji hezký leden!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...