25. ledna 2018

Návod na malého rybáře - 3 verze ;-)

Se dvěma malými dětmi je celkem dřina najít si čas na tvoření. A tak jsem se pustila do projektu, který mi získá trochu času - vyrobila jsem malého rybáře pro starší dítko. Tak zatímco Maty loví rybičky, tak vám napíšu návod jak na to ;-)


Na pinterestu je spousta různých rybářů a já jsem se na začátek dala do šité verze a při výrobě jsem přišla na různé vychytávky, které usnadní výrobu. Pro fajnšmejkry přidávám všechny možnosti, ať máte na výběr ;-)

Hra má dvě části - lovené živočichy a rybářský prut.

Lovení živočichové
  1. Hardcore verze: vytvořila jsem si šablonky z papíru vodních živočichů a dalších věciček, ty jsem si vždy 2 x vystřihla z fleesu nebo filcu (zkoušela jsem obojí, protože tu mám prostřihy, které jsem chtěla využít a líp se dělá s tuhým filcem). Mezi tvary jsem vložila kovovou kancelářskou sponku a ručně obšila smyčkovým stehem. Tohle je celé celkem pracné a navíc jsem si vymyslela tvary, které se nedělaly moc dobře. Tahle verze se dá zjednodušit tím, že uděláte pouze rybičky. Kdo nemá šicí stroj, tak tohle je nejlepší verze.

  2. Medium verze: tahle verze je také šitá, nicméně jsem si jí zjednodušila na maximum - udělala jsem jen rybičky, pracovala jen s filcem a rybičky šila na stroji. Dovnitř jsem opět všila kancelářskou sponku. 
  3. Light verze: rybičky jde udělat z kartonu - vystřihat tvary a nasunout na ně kancelářskou sponku nebo je několikrát sešít sešívačkou. Tahle verze je nejjednodušší, ale dala bych jí už pro starší dětičky.. Bonus u téhle verze je, že děti si samy mohou vybarvit rybičky.
A protože se ráda dělím, tak jsem pro vás připravila šablonky k tisku v pdf - jsou tam všechny lovené potvůrky připravené k vybarvování nebo vystřižení ;-) Jinak Matýsek si našel ještě další hru - umisťoval vystřižené šablonky na papír k tisku ;-)

Rybářský prut

Rybářský prut jsem dělala jen v jedné verzi. V OBI jsem koupila tyčku, kterou jsem si ustřihla nůžkami na bylinky, přivázala jsem režnou nit, na kterou jsem pověsila klasický magnet. Magnet jsem pojistila ještě izolepou.


Tak lovu zdar!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...