17. března 2017

Moleskine - lapač snů

Jako jeden povánoční dárek jsem dostala akvarelový skicák Moleskine. Jára tvrdil, že to je dárek od dětí, ale jak by dokázali 20 měsíční Matýsek a ještě nenarozená Dianka objednat z eshopu, to je mi záhadou ;-) Pořád jsem měla strach do něj čmárnout - koneckonců tady stránku nevytrhnu. No nakonec jsem se odhodlala a tady je výsledek..


Poslední dobou jsem na youtube potkala několik videí s tématikou lapače snů a tak jsem se tímto tématem inspirovala a nakreslila svůj lapač snů.

Nejdříve jsem si vše předkreslila tužkou (obdivuji ty, kteří z fleku nakreslí mistrovské dílo, já předkresluji a gumuji..). Potom překreslila fixem Mitsubishi PIN 01. Jedná se o fix na olejové bázi, proto je vhodný na použití k akvarelovým technikám - nerozpíjí se. Po vygumování tužky jsem vybarvovala akvarelovými pastelkami od Koh-i-nooru Mondeluz, které jsem rozmývala vodou (akvarelovým štětcem Kuretake). Nakonec jsem vše doladila bílou voskovkou (dodá zvláštní lesk) a bílou temperou (odlesky v korálcích).



Už při prvním použití vody jsem pochopila, co všichni mají na Moleskine blocích - je to úžasné - barva se nádherně rozmývá, nezůstávají čáry a barva se dá štětcem úplně odebrat. Papír navíc nepropouští a nekrabatí se - v  rozích se malinko prohnul, ale po zavření gumičkou se za večer zase srovnal.





Mimčo mi teď dává docela zabrat, tak nemůžu moc tvořit, ale mám spoustu nápadů a ty si zapisuji, abych vás o jejich článkovou podobu neochudila ;-)

Přeji krásný den
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...