1. března 2017

Vlakem za Tebou

Poslední dobou se hodně věnovala přáním, ale zastavilo se mi album. Teď už je celkem zoufale neaktuální. Tak jsem se do něj zase pustila. Tenhle článek je o stránce, kterou jsem dělala už dříve do nějaké soutěže.


Stránku jsem udělala k fotce, kterou jsem fotila pro manžela (tehdy ještě přítele) k Vánocům. Je to focené v Plzni na vlakovém nádraží, protože jsme za sebou pořád jezdili - začali jsme vztah na dálku a letos jsme spolu 7 let a máme 4 roky od svatby <3 

Už nevím, co za čtvrtku je základ. Nicméně z něj moc nezbylo - stránku jsem si nalepila na pracovní plochu papírovou páskou a upravila akrylovými barvami. Za tu dobu se mé stránky moc nezměnily - stále zdobím jen mírně a používám málo papírů. Nejvýraznějšími ozdobami jsou krejčovský metr a frivolitková krajka. Krajka pochází z období, kdy jsem se zabývala historickými kostýmy, sama jsem jí vytvořila a jsem ráda, že jsem jí mohla takhle použít.





Přeji hezký den!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...