27. února 2017

In the pink Challenge #113 + časopis Hobbyjournaal 141

Výzva In the pink Challenge se mi zrovna hodila k vyzkoušení nové vyřezávací šablony :-)



V zadání byla pouze povinnost použít vyřezávací šablonu nebo raznici a samozřejmě použít převážně růžovou barvu.

Nedávno jsem brouzdala na webu PapíRáda a zaujala mě vyřezávací šablona s motýlkem. Kdo mě zná, tak ví, že motýli jsou má nejoblíbenější zvířátka :-) Tak jsem jí tam nemohla nechat. Navíc měli akci, že tahle šablona byla za korunu k časopisu Hobbyjournaal 141. Tenhle časopis jsem neznala a byla jsem zvědavá.


K časopisu byl také arch s vystřihovacími 3D obrázky. Musím říct, že dobrovolně bych si nekoupila vystřihovací 3D obrázky, stříhání mě opravdu nebaví. Papír není nijak silný a tak jsem i přemýšlela, jestli ho nepodlepím. Nakonec jsem to nechala a po slepení to celkem jde - ale bylo nutné použít opravdu hodně 3D čtverečků. Obrázky jsem si zatím připravila a uvidím, jak je použiji. Nejspíš na nějaký svatební projekt.




Časopis tedy spíš noviny jsem zatím zběžně prolistovala a je tam spousta návodů na různá přání. Celkově ale na mě časopis nepůsobí moc dobře - projekty neodpovídají mému vkusu a přijde mi, že ani české mentalitě (časopis vychází v Nizozemsku a Belgii). Nicméně určitě si najdu nějakou inspiraci, až ho víc prozkoumám.

Na přání jsem použila přiloženou vyřezávací šablonu, kterou jsem si vyřízla z růžového a červeného papíru a slepila dohromady s lehkým posunem, aby vznikl jakoby červený stín. Jako pozadí jsem zvolila embosovanou kartu, kterou jsem vybarvila olejovými pastely a podlepila černou moosgumi. Pozadí jsem trochu ztlumila širokou stuhou. Doladila jsem to nápisem s razítkem od Paperoamo.



Přeji příjemný večer,
K.


2 komentáře:

  1. Gorgeous use of dies for this super pretty pink card hun, thanks for sharing with us at ITP. Hugs xx

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...