14. února 2017

In the pink Challenge #112

Vzhledem k tomu, že růžová je moje oblíbená barva, tak mě zaujala challenge In the pink. V této výzvě jde o to vytvořit růžové přání na nějaké téma. Dnes je Valentýn a proto únorová výzva se týká lásky.


Jako dominantu jsem si zvolila srdce, protože k lásce prostě patří. Vyřízla jsem si motiv (vyřezávací šablona z Aliexpress) do čtvrtky, tu jsem oembosovala a debosovanou stranu jsem vzala Distres inkoustem v odstínu seedless preserves. Čtvrtku s vyříznutým motivem jsem nalepila 3D páskou na přepřipravený bílý A6 základ od Dockraft. Potom jsem si nabarvila srdíčka stejným inkoustem a vložila zpět do vyříznutého prostoru a přilepila 3D čtverečky. Nápis jsem použila vytištěný na tiskárně a podložila jsem ho černou čtvrtkou. Velké srdce mi přišlo, že zaniká, tak jsem ho obtáhla černým fixem. Nakonec jsem jen nalepila 3 růžové kamínky.






Příští článek bude o Valentýnce pro mého muže ;-)

Přeji spoustu kreativní energie!
K.

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...