25. února 2017

Double D Challenge - Ric Rac - Zig Zag

Dnes jsem tu s novým přáníčkem do výzvy na Double D Challenge a po dlouhé době jsem vyrobila přání bez růžové ;-)


Zadání výzvy bylo jednoduché Ric Rac - Zig Zag (cikcak) a pro inspiraci obsahovalo i mood board:


Mé přání má rozměr 13,5 x 13,5 cm. Jako podklad jsem použila papír z kolekce Back to basics True Blue od Dovecraft. Dominantu tvoří razítko s ozubenými kolečky od Tima Holtze s kótami (tahle kolekce je od něj podle mého nejlepší ;-)), které jsem lehce vybarvila pastelkami - na fotce to nevynikne, ale je tam zlatá a stříbrná. Ze šuplíku jsem vytáhla vytištěné texty a padl mi do oka nápis "Tátovi", stejně má za chvilku svátek.. Vše jsem ozdobila vyřezanými ozubenými kolečky a šroubky a doladila oranžovým autíčkem. Nakonec jsem ještě vybarvila pastelkou pár pruhů oranžově, protože mi tam chyběla oranžová v pozadí..



Jinak sama sebe jsem překvapila tím, že přání dělám včas.

Ať se daří kreativitě!
K.

8 komentářů:

  1. Fabulous card and use of zig zags for our Challenge at Double D....thank you for joining us!
    Diane DD DT

    OdpovědětVymazat
  2. Such a lovely card. The image and embellishments are wonderful and the color is fantastic! Thank you so much for entering our challenge at Double "D" Challenges.
    Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    OdpovědětVymazat
  3. Oh what a fun creation! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Ric-Rac/Zig-Zag’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  4. Such a fun design. Thanks so much for sharing it with us at Double D Challenge Blog. We hope to see more of your creations in future challenges.
    Kathy
    DD DT

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...