20. února 2017

Valentýnka pro mého manžela

Letos jsem sice dělala zamilovaná přání, ale valentýnku jen jedinou - pro mého manžela. Neměla jsem tolik času, kolik bych potřebovala na klasické přání a tak jsem valentýnku poskládala ;-)


Návod na přání jsem našla na Pinterestu ve formátu videa - je to celkem jasně natočené a není tam žádná zákeřnost, nicméně raději jsem nafotila postup. Pro své přání jsem začala čtvercem, který jsem si uřízla z barevného papíru o velikosti A4.















Hotový základ jsem jenom proděravěla děrovačkou na stuhu na zavření a nalepila jedno srdíčko z Aliexpressu. Dovnitř se vejde vzkaz o velikosti 7,5 x 7,5 cm.



Zamilované přání se hodí nejen pro Valentýna, ale bude hezké i třeba jako krabička na peníze nebo na slevovou kartu ;-)

Přeji spoustu kreativní energie :-)
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...