24. března 2017

Kytičkový věnec na dveře

V pondělí začalo jaro a tak je na čase, abych sundala vánoční věnec ze dveří. Věnec jsem nedělala, ale dostala od kamarádky a dělal nám radost až do teď. Dokonce ani jehličí neopadalo ;-) Tak jsem si věnec převlékla do jarního kabátku. Takhle to tedy vypadalo před proměnou:



K jaru se nejvíc hodí květiny - spousta květin. Věnec jsem se rozhodla udělat květovaný a pestrobarevný - tak ho můžu na dveřích nechat až do podzimu nebo než vyměníme vchodové dveře, což je letos v plánu ;-)

Co jsem použila?

  • slámový základ na věnec (je to ten malý)
  • pruhy bílé látky o šířce 5 cm a délce ca 2,5 m (lze použít i širokou stuhu)
  • pěnovka (moosgumi) o tloušťce 1 mm v různých barvách
  • Big shot a šablony Sizzix 659949 + 658300 nebo nůžky a fantazii
  • špendlíky

Jak jsem postupovala?
  1. Slámový základ věnce jsem si omotala bílou látkou tak, abych schovala slámu. A na konci jsem látku nenápadně připevnila špendlíky. 
  2. Vyřezala jsem si z pěnovky různé kytičky, které jsem jemně dostínovala olejovými pastely a ožmoulala je, aby měly trochu 3D tvar. Já mám věnec na venkovních dveřích, na které neprší, ale je tam vlhko. Pokud děláte věnec na dveře v bytovce, můžete použít klidně papír ;-) 

  3. Kytičky jsem připíchla na věnec pomocí špendlíků - díky tomu jsem mohla několikrát přearanžovávat a na podzim kytky sundám a můžu je použít další rok nebo třeba na jiný projekt. 
  4. Přidělala jsem ještě modrého motýlka - nějak mi u kytek něco chybělo, tak jsem vyřízla ještě motýlka. 
  5. Pověsíme na dveře a kocháme se ;-)
     
Dveře jsem schválně nefotila celé, protože jsou spíš pro ostudu, ale letos snad budou nové ;-) Překvapilo mě, jak je těžké sehnat kvalitní venkovní vstupní dveře..

Dnes to byl takový rychlejší projekt na přivítání jara. Až budu mít ještě chvilku času, tak si udělám ještě kytičkové zápichy do květináčů na okno a možná nějakou girlandu ;-)

Přeji krásný den!
K.

1 komentář:

  1. Já nám na dveře také dělám různé věnce. Bez nich by ty dveře byly takové prázdné :-) . Máme bílé plastové dveře od Pramos a jsme s nimi spokojení. Bílé barvy jsem se bála, kvůli údržbě, ale nakonec to není tak hrozné, jak jsem se bála :-) .

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...