1. dubna 2017

Scrapbookové stránky 03-2017

V březnu jsem se konečně zase trošku pustila do alba, které je stále neaktuální - jsem v roce 2015. Nějak nestíhám.. V březnu jsem se díky výzvám pustila alespoň do dvou stránek.


První stránku jsem dělala do výzvy od Papero amo - zadání bylo vytvořit složený nápis. Měl obsahovat tři a více různých fontů.
Tuhle stránku jsem začala výběrem fotky - vyhrál to Matyášek, protože jsem hned věděla, jaký text budu tvořit. Z různých fontů jsem "sepsala" nápis Matyášek (napsané rukou) Alík (abeceda Papero amo z kitu) vedou (razítka - nemám původní obal) debatu (samolepky Daily Flash). Papír jsem použila nějaký ze zásob (byl bez označení) a doladila materiály z Papero amo kitů, které mám z loňského roku.


Druhou stránku jsem lepila do výzvy od Pretty Papers na téma Kde končí duha, ukrývá se poklad. Zadání tedy bylo vytvoření projektu, jehož dominantou je duha.
Už delší dobu mě lákalo udělat si na nějaký projekt vodovkovou duhu. Jako podklad jsem použila plátno, na které jsem namalovala duhu. Musím se přiznat, že jsem si raději vygooglila, jaké barvy má, abych to nepopletla ;-) Když jsem měla duhu hotovou, tak jsem si vybrala fotku - společný den v ZOO. Stránku jsem dodělala materiály od Papero amo (ten plameňák je božííí).

Doufám, že v dubnu stihnu více stránek a začnu dohánět skluz ;-)

Přeji kreativní den,
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...