10. dubna 2017

VIDEO: Velikonoční přání 1

Velice rychle se blíží Velikonoce a tak bylo na čase udělat přání pro naše blízké. Při tvorbě přání jsem využila přáníčkového kitu, který jsem představila v nedávném videu. Protože jsem tvorbu přání natáčela, tak jsem to rozdělila do více článků, aby video nebylo moc dlouhé.


Přání jsem dělala hodně jednoduchá, protože v kitu je spousta výrazných prvků, tak aby přání nebyla moc přeplácaná. Na výrobu se můžete podívat zde:



První přání jsem vytvořila z výrazného žlutého panelu s holčičkami.



Druhé přání je z poměnkového panelu.



Poslední přání je z proužkovaného papíru a doplňuje jej velikonoční vajíčko.


Vzhledem k tomu, že Velikonoce jsou již za týden, tak zítra se můžete těšit na další přání - tenhle týden vás trošku zahltím a o svátcích budu odpočívat v kruhu rodinném.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...