2. dubna 2017

Double D Challenge - Things that Fly

Zadání výzvy do Double D Challenge mě zaujalo a ihned jsem věděla, že na přání bude motýl. Motýl je moje nejoblíbenější zvířátko a objevuje se na spoustě mých věcí, ať už jako potisk nebo třeba samolepka ;-)


Tohle přání jsem začala výběrem čtvrtky na pozadí - vybrala jsem si tuhle světle meruňkovou, která se mi moc líbila. Na čtvrtku jsem si pomocí razítka udělala strukturu - nejdříve jsem si nanesla embosovací médium a pak ještě bílý křídový inkoust, pak teprve jsem čtvrtku posypala průhledným embosovacím práškem a zapekla. Vznikla mi tak zajímavá struktura.



Motýla jsem potom vybarvila akvarelovými pastelkami a zlatou akvarelovou voskovkou tak, aby ladil s pozadím. Nechtěla jsem jít do kontrastu, směřovala jsem k dojmu tón v tónu.


Přání jsem doladila už jen stuhou, provázkem, předtištěným nápisem a enamelkami. Baví mě, jak přání dopadlo - je takové jemné a sluníčkové. Prostě jarní.



 Přání jsem si opravdu užila a konečně to vypadá, že budu mít i více času, abych mohla tvořit a psát na blog. Tak mi držte palce, ať se mi to podaří ;-)

Přeji hezký večer,
K.

2 komentáře:

  1. Your butterfly is BEAUTIFUL! Love that background too! So, so pretty! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Things that Fly’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...