11. dubna 2017

VIDEO: Velikonoční přání 2

Dnes jsem pro vás vytvořila druhý díl miniseriálu o velikonočních přáních. Opět jsem přání nejen nafotila, ale i zdokumentovala jejich výrobu.


Přání jsem dělala hodně jednoduchá, protože v kitu je spousta výrazných prvků, tak aby přání nebyla moc přeplácaná. Na výrobu se můžete podívat zde:



První přání jsem udělala ze základu s holčičkou a pak jsem jen přidala nápis a kytičky.



Druhé přání jsem také udělala modrožluté, tahle kombinace je úžasně jarní. Dominantou je žlutá rozetka doplněná kočičkami a kuřátkem.



Poslední přání je králíčkové. Je hodně podobné předchozímu, jen se změnilo rozložení a zvířátka.



Ve videu jsem vám slíbila cedulky ke stažení, tak jsou zde: VELIKONOČNÍ CEDULKY.

Zítra vás čeká poslední díl mého seriálku o velikonočních přáních a pak se ozvu až po Velikonocích.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...