6. dubna 2017

Nákup u Katuans a kytičková přání

Na konci března jsem si udělala radost a udělala nákup u Katuans. Nutně jsem potřebovala kytičková razítka - teď na jaro jsou úplně ideální ;-) Dnes vám tedy napíšu o tom, co jsem si koupila a o přáníčkách, která hned vznikla.


Internetový obchůdek Katuans chvíli nefungoval, ale už ho pro nás Eva zase otevřela a máme obrovskou radost ;-) Obchůdek se specializuje na vlastní razítka a kartonové výřezy. Dokonce si můžete objednat razítko s vlastním motivem.
Já jsem si objednala velkou kytičkovou sadu, kde jsou 4 květy, 2 stonky a spousta listů. Potom razítko mini motýlka a králíčky. Když tady objednáváte, tak si zkontrolujte, jestli máte doma dost cling pěny, protože není součástí balení. Jak vidíte na fotkách, dostala jsem i dáreček v podobě razítka s ušákem ;-) V objednávce bylo možné zaškrtnout, jestli chci dárek a kdo by ho nechtěl, že?


Po obdržení balíčku jsem si musela razítka zprovoznit. Nejdříve jsem si je rozstříhala, potom nalepila na pěnu a znovu rozstříhala. To rozhodně není moje oblíbená činnost - byla jsem zaprasená od lepidla z cling pěny snad až za ušima.. Pokud nevíte, jak pěnu lepit, na webu obchodu je návod.


Potom už jsem razítkovala a vybarvovala. Použila jsem černý archival ink a k vybarvování 3 různé akvarelové techniky - akvarelové pastelky, vodové barvy a distress inkousty. Moc mě to bavilo. Nejvíc mě asi bavilo vybarvování vodovkami.


Nakonec jsem z kytiček vytvořila tři přání. Na 2 pozadí jsem použila našepsované plátno a na zbylé pozadí strukturovanou čtvrtku. Pozadí jsem obarvila distress inkousty a pak nalepila květiny. Používala jsem různé 3D pásky, takže kytičky jsou ve více úrovních. Vzhledem k tomu, že kytičky jsou větší, tak už nebylo třeba nic víc kromě nápisů - ty jsem použila vytištěné doma a jen jsem je podložila stuhou.




Pokud jste dočetli až jsem, tak vám moc děkuji :-) a přeji spoustu kreativní energie,
K.

PROHLÁŠENÍ: Tento článek vznikl z mé svobodné vůle a nemám nic z toho, že obchůdek doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...