12. prosince 2016

Papercards.cz challenge #28 - barevná paletka

Už delší dobu jsem se nezúčastnila žádné výzvy pro Papercards, tak bylo zase načase. Navíc se mi líbí zadání - ta paletka je prostě kouzelná a obrázek hrnku s kávou přesně pro mne.


Jak tedy vypadalo zadání?


Vzhledem k tomu, že už delší dobu mám koupenou sadu papírů přesně v této paletce, tak bylo jasné, že ji konečně použiji (Koupila jsem ji na album pro malého, ale zatím se mi nehodila k fotkám, nicméně věřím, že do klučičího alba se tyhle papíry výborně hodí.).


Jako ústřední motiv jsem si vybrala digitální razítko myšky s hrnkem, které ladí s atmosférou fotky ze zadání. Už jsem neměla chuť dělat vánoční přáníčko ;-) Obrázek jsem vybarvila akvarelovými pastelkami podle barevné paletky.



Nakonec jsem vše dala dohromady - tyhle barvičky se mi moc líbily a skvěle se s nimi pracovalo. Na podklad jsem použila puntíkovaný papír, na to jsem 3D páskou nalepila tmavší papír s "polštářky", který jsem vystřihla podle vzoru a nakonec jsem ještě použila papír s proužky. Navrch jsem nalepila myšku a dozdobila kytičkami a enamelkami. Na správném přání nesmí chybět popisek a tenhle je ze série jednoduchých proužků, které jsem si před delší dobrou vyrobila.




Doufám, že se vám článek líbil, můžete mne sledovat na Facebooku nebo odebírat příspěvky emailem.

Krásný večer,
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...