6. prosince 2016

Zelenomodrá výzva

Jako vánoční barvy si každý představuje jinak. Já mám ráda kombinaci zelené a červené anebo modrou a stříbrnou. Ale teď jsem dostala výzvu - udělat 3 modrobílá a 4 zelenozlatá přání.


Modrobílá byla celkem v pohodě, na tuhle kombinaci jsem připravená a docela jí používám.

Na první přání jsem jako dominantu zvolila látkové stromečky z obchodu s dekoracemi. Zajímavé je i pozadí - použila jsem rubovou stranu embosované karty - tzv. debosovanou a zvýraznila vzor distress inkoustem odstín blue lagoon.

Na druhé přání jsem použila obrázkové čtverečky ze scrapbookového papíru a udělala si jen proužek. Dozdobila jsem ho 3D vločkou, třpytivou stuhou, nápisem a perličkami.

Na poslední přání jsem použila novou vyřezávací šablonu baňky, kterou jsem zavěsila na baner s nápisem. Jako pozadí je odistresovaná embosovaná karta. Dozdobila jsem perličkami.

Zelená přání byla opravdová výzva - pořád mě lákalo použít červenou, ale ta nebyla žádaná.

Na první přání jsem použila debosovanou kartu, kterou jsem nazelenila distress inkoustem odstínu crushed olives. Jako dominantu jsem použila samolepku s nápisem a výřez mašličky.

Druhé přání jsem barvila více distress inkousty - po proužcích blue lagoon, crushed olives a wild honey. Jako dominanta zde slouží zvoneček, který byl v balíčku na přáníčka z Lidlu. Pod zvonkem se zvoní flitry ;-)

Třetí přání je děláno obdobně jako druhé modré. Jen je z jednoho čtverečku pomocí provázku vytvořen dáreček.

Poslední zelené přání je vyrobené z různých embosovaných proužků, které mi ležely na stole - vytvořily vánoční stromeček, který jsem dozdobila flitry a hvězdou na špičce.

Doufám, že si užíváme předvánoční atmosféru a vyhýbá se vám stres. Pokud vás můj článek inspiroval, prosím o komentář, ať mám zpětnou vazbu. Jestli nechcete, aby vám některý z mých článků unikl, přidejte si mou stránku na Facebooku nebo se přihlaste k odběru emailem.

Přeji hezký večer,
K.

1 komentář:

  1. Nej nej nej přáníčka :-) Jsi prostě kreativec !!!! Díkyyyy. Hanka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...