30. listopadu 2016

12 tags of 2016 - november /listopad/

Jako vždy na poslední chvíli tag podle Tima (www.timholtz.com). Tim svůj tag pojal ještě podzimně, ale já jsem nalazená na vánoční vlnu a tak jsem šáhla po vánočních materiálech.


Jako u všech ostatních tagů letošního roku Tim použil dvě různé techniky. První z nich je na podklad a je to odpor propisotů vůči barvě. Bohužel žádné propisoty nemám a tak jsem si pomohla jinak - text jsem narazítkovala a přečmárala bílou voskovkou. Potom jsem nanesla distress inkousty z acetátu a ošmudlala. Na částech s bílou voskovkou nechytla barva a to jsem přesně chtěla :-) Efekt vypadá stejně jako u Tima a nemusela jsem mít propisoty ;-) Vosk jsem sundala přežehlením - dala jsem tag, potom ubrousek a přežehlila - vosk zůstal na ubrousku.



Druhá technika byla vybarvení razítka - použila jsem distress inkousty, které jsem si dala na acetát a pomocí vodního štetce vybarvila obrázek. Použila jsem barvy candied apple, cracked pistacchio a crushed olive. Nakonec jsem si udělala jen baner s textem, který jsem podložila červenou stuhou a lehce dozdobila zlatým lepidlem s třpytkami a kamínky.



A tady je předloha:


Přeji hezký večer!
K.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...