21. listopadu 2016

Andělská invaze - návod a střih

Vzhledem k tomu, že se už hodně rychle blíží Vánoce, tak jsem se už pustila do příprav. A nezapomínám ani na ty, které více než blížící Vánoce trápí nedostatek zdraví. Letos jsem se tedy pustila do šití andílků pro nemocné děti.


Ušití andílka není složité, nicméně jeden andílek mi trval cca přes hodinu, protože jsem si s nimi celkem hrála. A protože se blíží Vánoce, mám pro vás jeden dárek - návod a střih na andílky.

Co je potřeba
- látka na hlavičku - například plátno
- látka na tělo - ozdobná vánoční látka, já jsem použila prostřihy brokátu
- výplň (duté vlákno nebo vata - je to dekorace)
- filc na křídla (co nejtužší)
- vlna na vlásky
- stuha na zavěšení
- ozdoby - látkové tvary nebo třeba knoflíky
- jehla a nit
- fix na obličej

Střih je ke stažení zde.

Postup

  1. Podle střihu si vystřihneme díly na hlavičku a na tělo (oba 2x, střih je bez švů).
  2. Přišijeme si hlavičky s tělíčky a rozžehlíme.
  3. Sešijeme k sobě přední a zadní díl s tím, že si necháme otvor na otočení (já nechávám na boku - lépe se zašívá) a naplnění andílka.
  4. Naplníme andílka (TIP: pokud máme trošku levandule, tak bude hezky vonět) a skrytým (matracovým) stehem zašijeme.
  5. Vyrobíme si paruku - asi 10 otoček vlny o délce ca 18 cm, přišijeme k hlavičce a vytvoříme účes.
  6. Ustřihneme si stuhu na zavěšení ca 25cm a křídla dle střihu a přišijeme na záda andílka (nejdřív stuhu a pak křídlo), kdo je líný, může přilepit tavící pistolí ;-)
  7. Nakreslíme obličej - já kreslila gelovými pery Pilot, po zažehlení jsou nevypratelné, ale u dekorací se to nemusí hrotit - neperou se. (Obličej kreslím až nakonec, protože ho ladím dle vlasů ;-) )
Přeji krásné vánoční svátky a doufám, že vás andílek potěší.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...