23. listopadu 2016

Embosovaná vánoční přání

Nějak zjišťuji, že vánočních přání je stále nedostatek a letos mám opravdu velkou chuť rozdávat a proto je tu další várka přáníček. Tentokrát jsem použila embosované papíry, které jsem si koupila.


Vzhledem k tomu, že jsem se rozhodla udělat přání A6, tak jsem si všechny papíry seřízla na obdélník 95 x 138 mm. Potom jsem je obarvila pomocí aplikátoru distress inkousty (crushed olives, cracked pistacchio, blue lagoon, wilted violet, frayed burlap, ground espresso a candied apple). Nakonec jsem ještě na některé části pozadí vzala wink of stella glitter brush a potřpytila je.


Pod embosované papíry jsem si vyřízla ladící obdélníčky z Lidl papírů o velikosti 100 x 143 mm. 
Ozdoby jsem brala, co mi zrovna padlo do oka. Než jsem začala s vánočními přáními, tak jsem si na stůl vytáhla všechno, co se dá použít na vánoční tvoření a teď to používám (ano mám velký stůl, ale na druhou stranu nejsem zas takový křeček a nejdříve používám to, co už mám, než nakupuji ;-) ).
A tady jsou všechny pohromadě:


A jednotlivě:

















S embosovanými základy se mi pracovalo velice dobře a asi si pořídím i vlastní vánoční kapsy, abych si je mohla sama vyrobit.

Tahle přání nebudou k prodeji, ale poputují rodinám s nemocnými dětmi, kterým dlouhodobě pomáháme. Pokud by se vám přání líbila, je možné udělat podobná na zakázku.

Jestli se vám článek líbil, přihlaste se k odběru emailem.

Přeji hezký den!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...