29. listopadu 2016

Svatební twist pop-up přání

Dnes jsem si pro vás připravila twist pop-up card. Protože jsem si koupila nová razítka, tak jsem je musela použít ;-) Razítka jsou svatební a původně mě napadl exploding box, protože obsahují 4 větší obrázky, ale nakonec jsem chtěla zkusit něco nového a vrhla se na twist pop-up přání.

Materiál:
  • 1 papír 30,5 x 30,5 cm:
    • na mechanismus
    • 1 dlouhý pruh 30 x 8,2 cm na harmoniku (já použila zbytek papíru ze základu - sice je o 2 mm užší, ale na přání to není vidět a já to mám slazené ;-) )
  • 1 papír A4
    • 2 ks panelů 10,2 x 14,5 cm na široké strany
    • 4 panely 7,1 x 7,8 cm na ozdobení harmoniky
  • 1 základ na přání A6 s přehybem na kratší straně na desky
Postup:
  1. Z papíru 30,5 x 30,5 cm si vytvoříme základ přání podle návodu na těchto stránkách, podle nákresu si to narýsujeme a potom podle plné čáry vystřihneme a naohýbáme podle přerušované čáry.
  2. Potom si vytvoříme harmoniku z dlouhého pruhu, který naohýbáme ve vzdálenosti 7,5 cm, 15 cm a 22,5 cm.
  3. Připravíme si panely na zdobení 2x velký panel nahoru a dolů, 4x malé panely na harmoniku.
  4. Ozdobíme panely a nalepíme na svá místa.
  5. Potom nalepíme harmoniku na mechanismus. To je nejsložitější část celého procesu. Je nutné pruh dobře srovnat - vycentrovat. Přilepuje se vždy krajní panel harmoniky a jeden horní částí a druhý dolní částí. Já jsem musela shlédnout několik videí na youtube, abych to udělala správně. Na výše zmíněných stránkách je to docela dobře rozfocené, mě to nejde správně popsat :-( 
  6. Ozdobíme si zepředu základ přání.
  7. Vlepíme mechanismus do přání. Mě přišlo, že to přečuhuje, tak jsem na férovku ustřihla asi 2 mm z vrcholu "domečku", který tvoří mechanismus. Potom už to šlo vlepit.




Použila jsem:
  • papír 30,5 x 30,5 cm z kolekce IT Factor od We Are Memory Keepers
  • canson papír 160 gm2
  • Razítka Woodware - Getting married
  • Distress Ink odstín seedless preserves
  • stuhy ze zásob
  • vyřezávací šablona srdce z Aliexpress



Když jsem řešila vlepování harmoniky do mechanismu, tak jsem objevila další zajímavý návod, kde místo mechanismu ve tvaru kříže používá naohýbaný pruh. Ten musím zkusit ;-)

Jinak rozdíl ve fotkách z procesu a výsledku je dán změnou světla v ateliéru - už mi nevisí klasická žárovka ze stropu, ale mám krásný lustr se třemi led žárovkami s bílým světlem :-)

Pokud se vám článek líbil, přihlaste se k odběru emailem, potom vám žádný článek neuteče ;-)

K. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...