14. listopadu 2016

Pomazlení s razítkem od Michaela Powella

Po razítku od Michaela Powella jsem toužila hned, co jsem viděla inspiraci v časopise Dockraft. Bohužel se jednalo o staré číslo a tak jsou razítka už většinou vyprodaná. Naštěstí jsem jedno ulovila na bazárku.



Vzhledem k tomu, že se jedná o razítko z vánoční série, které se jmenuje Silent Night (Tichá noc), tak jsem jej použila na vánoční přání, která jsou nyní velice aktuální ;-)

Razítka jsem si natiskla inkoustem Archival Ink - barva Jet Black. Takhle krásný obrázek chce vybarvit ;-) Na to jsem použila akvarelové pastelky (Koh-I-Noor Mondeluz). Na začátku jsem se držela předlohy na obrázku, ale nějak jsem se neudržela a sklouzla jsem k veselejší a čistší barevnosti. Pastelky jsem na některých místech rozmyla vodou a někde (třeba sníh) jsem použila Stella Wink of Glitter Pen - třpytky jsou ve vodovém roztoku a tím pádem s nimi jde rozmývat akvarelové pastelky. Z toho vyplývá, že pokud nechceme rozmýt pastelky, musíme použít jiné médium s třpytkami.. Vzhledem k tomu, že jsem chtěla, aby obrázek vynikl, nalepila jsem ho jenom na vlnitý karton, přidala mašličku a samolepku s nápisem.





Další přáníčka jsem chtěla udělat technikou 3D vrstvení - ten obrázek k tomu dost láká. Tak jsem si natiskla razítko vždy 3x na jedno přání. Já jsem si vrstvy nejdřív vystřihla a potom vybarvovala. Stejně se mi asi dvakrát stalo, že jsem zbytečně vybarvovala vrstvu, která není vidět ;-) Obrázky jsem slepila 3D páskou (ano každé přání je jinak vysoké, protože mi došla první páska). Potom jsem 3D obrázek nalepila na čtvercový základ a dozdobila třpytivou páskou, kamínky a nápisem.





Pokud se vám 3D obrázky líbí, tak se tak dá použít spousta razítek a nebo je možné koupit arch s motivy, které jsou připravené na slepení. Tyto archy jsou buď vcelku, k nastříhání, nebo už předražené, takže stačí jen vyloupat a slepit. 

Pokud se vám článek líbí, přihlaste se k odběru emailem, ať vám nic neuteče.

Jinak ten, kdo se pozorně kouká, tak už zjistil, že se snažím postupně upravovat blog - jeho sekce a tak. Pokud pro mě máte nějakou vychytávku na blog, budu moooc ráda za zprávičku :-)

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...