18. listopadu 2016

Pejsek a kočička slaví Vánoce

Dnes zase na vánoční notu. Jak by asi vypadaly Vánoce v podání zvířátek?


Na kočičí přání jsem použila jako dominantu razítka - část natištěnou Archival ink - odstín Jet Black a část razítek digitálních. Razítka jsou vybarvená akvarelovými pastelkami a podlepená kolečky ze vzorovaných papírů z Lidlu. Tyhle kolečka mě moc baví - mají dokola efekt šití a vypadá to hned úplně jinak než čistá kolečka. Nápis je natištěný razítkem Keta z loňského roku (ano, opravdu si celé Vánoce vystačím se 2 nápisovými razítky ;-) ). Stuha není lepená, ale před přehybem jsem si udělala zářez a stuhu protáhla, takže je vidět uvnitř přání. Sice se takhle spotřebuje více stuhy, ale uvnitř to vytváří ozdobný prvek a člověk se nemusí zabývat lepením stuh, které nebývá úplně bez problémů. Nakonec jsem přání jen dozdobila samolepícími perličkami.









Přání s pejskem je vytvořené pomocí silikonového razítka, které jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a rozmyla. Na pozadí jsem použila základ přání z Lidlu, který jsem rozřízla a použila obě půlky. Jako nápis jsem použila zlatou samolepku. Vzhledem ke zdobnosti pozadí jsem už nic nepřidávala.





To je pro dnešek vše, přání vypadají jednoduše, ale barvení zabralo docela dost času. Přání naleznete ještě během dneška v mém Fler obchodu.

Pokud se vám článek líbil, tak se přihlaste k odběru emailem.

Přeji hezký den!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...