2. listopadu 2016

Vánoční hvězda (poinsettia)

Už v září jsem si pořídila sadu na vánoční hvězdu - razítka a vyřezávací šablony. Věřila jsem, že se mi investice vrátí - že s touhle sadou udělám spoustu zajímavých a různých přání.


Carmaking (alias tvorba přání) není úplně levná zábava a pokud se tomu člověk chce věnovat více, jsou nutné investice. Obvykle začínáme s levným vybavením a postupně ho vyměňujeme za dražší a hlavně kvalitnější. Dnešní článek je o tom, jestli se vyplatí koupit si razítka a vyřezávací šablony vánoční hvězdy.


Vkládané kytičky
Nejdříve jsem si připravila jednotlivé kytičky - prvně jen za použití vyřezávacích šablon a barevných papírů. Vyřezala jsem si plné kytičky z bílé čtvrtky a pak kostřičky z červených papírů. Potom jsem to slepila dohromady s tím, že jsem použila vždy obvod jedné barvy a vnitřek druhé barvy - v podstatě jsem to vložila do sebe. S lístečky jsem postupovala stejně.




Razítkové kytičky
Další kytičky jsem vyrobila pomocí razítek a vyřezávacích šablon. Musím říct, že bylo umění trefit se vyřezávací šablonou na otisk - kytky jsou celkem zákeřné :-) Vyřezané květiny jsem objela distress inkoustem, abych docílila stínování květů a zkompletovala jsem 3D květy.






Razítkovaný věnec
Pomocí hrnku jsem si nakreslila slabě tužkou věnec a podle téhle čáry jsem si narazítkovala různé lístečky do kruhu. Vytvořilo mi to hezký věnec. Existuje spousta razítek už hotových věnců, ale tahle technika se mi líbí víc - věnec je pokaždé jiný a nemám razítko použitelné pouze jako věnec.



Tohle je jen malá ukázka toho, co se dá s pomocí sady vyřezávacích šablon a razítek vytvořit. Už teď mám v hlavě spoustu dalších nápadů, co vyrobit. Věřím, že investice do vánočních hvězd se opravdu vyplatí.

Pokud se vám líbil článek, přihlaste se k odběru emailem, tak vám nic neuteče. Jinak mě naleznete i na Pinterestu a Facebooku.

Přeji hezký den,
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...