27. října 2016

12 tags of 2016 - october /říjen/

Tenhle měsíc jsem se opět pustila do tagu podle Tima (www.timholtz.com). Dokonce jsem to nenechala úplně na poslední chvíli.


Říjnový tag opět kombinuje dvě různé techniky - jednu na pozadí a jednu na ozdobu.
Timův tag

Pozadí je vytvořené technikou mozaiky. Na to jsem si vybrala kolekci hnědých papírů a nastříhala je na malé dílky. Ty jsem nalepila na papírový základ. Potom jsem to přelakovala lakem na decoupage. Vzhledem k tomu, že jsem neměla žádné krakelovací médium, tak jsem pozadí přetřela lehce latexem místo gessa a potom ušpinila červenou akrylovou barvou.
Připravené pozadí

Vzhledem k tomu, že jsem neměla speciální 3D vyřezávací šablonu, tak jsem si musela poradit jinak. Protože v Čechách Halloween není, nemám žádná razítka ani vyřezávací šablony použitelné na tohle téma. Náhodou jsem na Pinterestu našla návod na 3D hvězdu a tak jsem se rozhodla jí použít. Je to jednoduché a elegantní. Vytvarovanou hvězdu jsem potřela glitterovým lepidlem a potom akrylovou barvou.
3D hvězda

Přání jsem dozdobila stuhou se zlatým okrajem a kamínky. 
Finální tag

Také vyrábíte tag podle Tima?

Pokud se vám článek líbí, přihlaste se k odběru emailem, nebo navštivte mé facebookové stránky.
Přeji kreativní den!
K. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...