18. října 2016

Návod na nekonečné přání /neverending card /endless card

Tenhle článek mi zatím trval asi nejdéle. Chtěla jsem, aby byl úplný a tak jsem se ponořila do návodů na internetu a přetransformovala je do českého článku o nekonečném přání. Vzhledem k tomu, že toho k nastudování bylo moc, tak mi to celkem trvalo. Ale máte se na co těšit a v článku vás čeká BONUS, tak klikněte, ať o nic nepřijdete ;-)



A co vlastně je to nekonečné přání? Je to přání, které je slepené tak, že ho můžete otevírat a bude se vám otevírat obsah pořád dokola, celkem 4x se přání změní a poté se dostanete na původní pohled.

Přání není nijak materiálově náročné, budete potřebovat kvalitní papír na základ, nejlépe vyšší gramáž, aby se přání neochodilo příliš rychle, potom papíry na ozdobení a ozdoby na doladění.

 A teď přichází na řadu onen BONUS - návod jsem pro vás připravila jako tisknutelné pdf :-) Navíc jsem si pohrála s rozměry a připravila pro vás i výpočet, pokud máte požadavek na speciální rozměr přání. Myslela jsem i na ty, co se jim nechce počítat, a do návodu jsem připravila nejobvyklejší rozměr a to v palcích a v centimetrech. Ke stažení je zde.

Své přání pro tento článek jsem tvořila v odstínech hnědé a dozdobila pouze decentně zlatými obrysovými samolepkami (Lidl) a přáním (razítko Keta) na první straně.

Titulní strana

Druhá strana (zde na stranách vykukují kraje třetí strany) 

Třetí strana - bílá pole jsou nechaná na text, přece jde o přání ;-)

Čtvrtá strana - poslední (po otočení jsme na začátku)

TIPY pro výrobu přání:
  • Při řezání základů, rýhování a lepení je nutná velká přesnost, protože při nepřesnostech jde přání špatně překládat.
  • Pokud použijete bílé základy, tak je super ještě před slepením si okraje a přehyby ušpinit distress inkoustem - zvýrazní se přehyby a po slepení by to šlo velmi těžko.
Nadistresované okraje papírů před slepením (Distress inkoust odstín Frayed Burlap)
  • Pokud máte na základ jednostranné čtvrtky, tak je lepší je slepit k sobě rubem (bílou stranou). Tak budete mít barevnou první a poslední stranu a budete zdobit jen střed. Ale pozor na směr papíru - poslední strana je po ozdobení vzhůru nohama.
  • Na zdobení doporučuji především slabé samolepky a razítka, protože při použití 3D zdobení by šlo přání špatně otáčet a mohly by ozdoby opadávat a proznačovat se na jiné stránky.
  • Je lepší držet se jedné barevnosti, protože některé stránky se prolínají (druhá a třetí).
  • Já si vždycky připravím základ a potom si postupně připravuji jednotlivé díly na zdobení tak, že si je rozložím ve správném pořadí na stůl a tak zajistím, že přání bude celé harmonicky ladit. 
Rozložení ozdobných papírů před lepením

  •  Rýhovat lze i bez rýhovací desky - já si tužkou narýsuji linku, kde chci rýhovat a potom to rýhuji nástrojem na zdobení nehtů z drogerie - on má na konci kovovou kuličku a tou to hezky jde. (O rýhovací desku jsem napsala Ježíškovi, tak mi držte palce, ať se dočkám ;-))

Rýhování bez rýhovací desky

Máte ještě další tipy k výrobě nekonečného přání? Podělte se s nimi do komentářů :-)

Děkuji, že jste dočetly až sem, pokud pro vás byl článek přínosný, prosím o sdílení. Jinak připravuji další podobné články, takže pokud nechcete, aby vám unikly, doporučuji odběr novinek emailem.

Hezký den!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...