20. října 2016

Razítková vánoční přání

Tak jsem tady s další várkou vánočních přání. Tentokrát je dominantou přání razítko. Dnes bude málo textu a o to více obrázků ;-)


Některá razítka jsou klasicky otisknutá pomocí inkoustu a část razítek jsou digitální razítka - tj. stažené obrázky a vytištěné na tiskárně. Bohužel u většiny razítek neznám původ, protože jsem je dostala jako balíček už loni. Loni jsem se ke zpracování obrázků nedostala, ale letos jsem s nimi začala, abych nepořizovala nový materiál, když je z čeho tvořit ;-)

Obrázky nejraději vybarvuji akvarelovými pastelkami. Používám značku Koh-i-noor, základní sérii (bez zlatých konců) a k vybarvování mi stačí sada 24 kusů. Kdysi jsem začala s malou sadou a zalíbilo se mi to, takže jsem jen přešla na větší sadu.

Obrázek nejdříve klasicky vybarvím pastelkami a pak některé části obrázku rozmývám vodou. K tomu používám vodní štětec značky Kuretake asi o velikosti 6 (na štětci tento údaj není, tak odhaduji podle klasického štětce, co tu mám). Mám ráda kontrast mezi tahy pastelek a akvarelem.








Dneska mi psaní nějak nejde, tak jsem vám sem přidala spoustu fotek ;-)

Pokud se vám článek líbí, přihlaste se k odběru emailem.

Přeji hezký večer!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...