25. října 2016

Návod na přání ve tvaru hvězdy / star card / star fold card

Jak jsem slibovala, jsem tady s dalším návodem. Tentokrát jsem si vybrala přání ve tvaru hvězdy. Věřím, že teď před Vánocemi se bude hodit, protože hvězda je typicky vánoční motiv. Omlouvám se za kvalitu fotek, fotila jsem až večer a neuvědomila jsem si, že mám žlutou žárovku :-(


Přání ve tvaru hvězdy je velice efektní a elegantní. Je super, že stačí jen jemně dozdobit a není tedy nutné velké množství materiálu.

Na přání potřebujete papír vyšší gramáže, je jedno, jestli si vyberete obdélník nebo čtverec, kratší strana určuje velikost výsledného přání. V návodu opět naleznete způsob, jak si vytvořit přání z libovolné velikosti papíru ;-)

Teď už k návodu - opět jsem jej připravila ve formě pdf, aby si člověk mohl jednoduše vytisknout návod a mít ho připravený i bez internetu. Opět tam máte, jak si vypočítat rozměry přání, tak i vypočtené rozměry. Návod ke stažení je zde.


Správně narýhovaný polotovar

Svá hvězdné přání jsem vytvořila z bílého základu, větší je z A4 a menší z papíru 15x15cm. Letošní Vánoce jsou pro mě modré - nějak se mi teď modrá nejvíc líbí. 



Velké přání jsem ozdobila papírem z letošní vánoční kolekce z Lidlu. Lichoběžníky jsem jen odistresovala inkoustem Distress ink Mermaid Lagoon. Navrch jsem už jen nalepila kamínky, udělala dírku na protažení stříbrné nitě a moosgumi vločku. 

Na malé přání jsem použila také papír z Lidlu a lichoběžníky jsem ozdobila kawaii páskou s vločkami. Zdobila jsem opět jen decentně kamínky, moosgumi vločkou a stříbrnou nití.

TIPY pro výrobu přání:
  • Pro základ přání jsem zkoušela papír o gramáži 200 g/m2, ale ten se hůř skládá, lépe se mi přání tvoří z papíru o gramáži 160g/m2.
  • U rýhování středových rýh je dobré rýsovat ne přímo na čáře ale jakoby dál od středu - přání se lépe skládá.
  • Vzhledem ke členitosti přání není nutné tolik zdobit.
  • Při zdobení vrchních trojúhelníků je hezké ozdobit více vždy jednu stranu (na mých přáních stříbrné kamínky) - potom se přání lépe skládá zpět (navíc to slouží jako nápověda, že tenhle roh je venku).
  • Při zdobení je nutné dát pozor, že trojúhelníky se zdobí z lícu, ale lichoběžníky se zdobí z rubu.
  • Pokud lepíme větší ozdobu na střed hvězdy, tak jí přilepíme pouze k jednomu z horních trojúhelníků, protože jinak by přání nešlo rozevřít.
  • Menší přání (z papíru A4 nebo 15 x 15 cm)  jdou použít i jako visačky - stačí do horního cípu udělat děrovačkou díru a protáhnout provázek. Fajn na krabičky s cukrovím ;-)

Udělaly jste přání podle mého návodu? tak se pochlubte, budu moc ráda :-)

Jinak pro zajímavost takhle vypadal koncept tohohle článku:

Napadá vás návod, který mám zpracovat? Napište mi do komentářů.

Pokud nechcete, aby vám unikl další článek, přihlaste se k odběru emailem vpravo nahoře.

Přeji kreativní den!
K.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...