11. října 2016

První vánoční přání - s kartonovými výřezy

Vzhledem k tomu, že už začal podzim, tak je nejvyšší čas začít plánovat Vánoce. A není to moc brzy? Není, protože jsem v uplynulých letech zjistila, že včasné naplánování Vánoc znamená méně stresu v prosinci. Proto jsem se už pustila i do výroby přání - pomalu, ale jistě. Dnes vám představím první sadu přání, na které jsem použila kartonové výřezy.


Vzhledem k tomu, že použité výřezy jsou velice zajímavé a dostatečně velké, tak jsem přání držela v jednodušším duchu. Všechna přání jsou čtvercového formátu o velikosti 13,5 x 13,5 cm.

První přání s vločkou
Na pozadí jsem zvolila bleděmodrý papír, na který jsem průhledným práškem naembosovala vločky, abych přidala lehký detail. Přes papír jsem převázala stříbrnou nit a nalepila výřez, který je potřpytkován lepidlem. Narazítkovala jsem text a dozdobila stříbrnými kamínky a třpytivými enamelkami.



Přání se stromečkem
U tohoto přání jsem si vzala motiv hvězdy z vrcholku stromu a použila ho na pozadí. Zelená hvězda je vyříznuta pomocí Big Shotu. Pro dolazení jsem jí podlepila proužkem decentně zlatého papíru. Potom už jsem jen dozdobovala - hvězdičkovými flitry (TIP: hvězdičky lepidlem nedržely na kartonu, ale pomohly gelové tečky), mašličkou ze zlatého provázku a samolepkou Veselé Vánoce.



Přání se sněhulákem
Jako podklad jsem použila doma potištěný papír z free kolekce Sizzix (odkaz bohužel nemůžu dohledat, pokud víte, prosím o odkaz do komentářů). Výřez jsem poté podložila tyrkysovým papírem a už jen lehce dozdobila vločkou, enamelkami a nápisem.



Druhé přání s vločkou
Vzorované papíry použité na poslední přání jsou z Lidlu z letošní vánoční kolekce. Vločka je potřpytkována lepidlem a přání je dozdobeno kamínky, vzorovanou visačkou, vločkami a nápisem. Na tomhle přání je navíc použita technika stínování okrajů pomocí Distress inkoustu (Mermaid Lagoon).



Děkuji za přečtení, musím říct, že mě vánoční přání chytla a věřím, že brzy přibudou další. 

Pokud se vám článek líbí, prosím o komentář a přihlášení k odběru novinek emailem.

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...