9. října 2016

Svatební přání + 3D obálka

Kamarádka se mi vdávala, takže jsem pro ní vyrobila jedno 3D přání.


Vytvořila jsem přání 13,5x13,5 cm laděné dožluta. Mašličku jsem udělala pomocí vzoru, který jsem si stáhla na tomto odkazu. Kytičky jsou z papergarden a další ozdoby jsem našla doma ve svých zásobách. Protože jsem mašli udělala velikou, tak se přání nevešlo do standardní obálky a tak jsem si obálku vytvořila podle návodu zde. Přičemž jsem musela komplet přepočítat rozměry tak, aby pasovaly k mému přání.  Asi napíšu Ježíškovi o rýhovací desku na obálky ;-) Uvnitř přání jsem udělala kapsu na peníze z průhledného růžičkového papíru.

Doufám, že novomanželům přání přinese spoustu štěstí do společného života.

K.





3 komentáře:

  1. :) Novomanželé jsou nadšení :) Dostali jsme mnoho originálních dárků, ale přání takhle propracované a něžné jen jedno. Káťa má zlaté ručičky. :) Jsme rádi, že jst
    e se zúčastnili našeho velkého dne.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...