13. října 2016

Zlatá vánoční přání

Jak jsem psala v minulém článku, vánoční přání mě začala bavit a tak tady je další pokračování. Musela jsem využít toho, že jsem chytla múzu ;-) Dnešní přání jsou všechna ve velikosti A6.



Přání s andělem
Přání s andílkem jsem pojala v minimalistickém duchu, dokonce jsem ani nevybarvila obrázek. Ten je natištěný na ubrousku a má tak zajímavou texturu. U razítka neznám autora, protože jsem dostala již natištěný mezi dalšími obrázky. Andílka jsem nalepila na zlatou čtvrtku a ještě podlepila další decentnější zlatou. Doladila hvězdičkami, nalepovacími kamínky a samolepkou s textem. Moc mě baví ten různě zlatý třpyt.



Přání se zvonečkem
Na tohle přání jsem použila materiál z loňského přáníčkového "kitu" z Lidlu. Znova jsou zde použity různé struktury - popsaný papír na pozadí, zlatá síťka, embosovaný hnědý papír a zvoneček s mašlí. Už stačilo jen doladit červenými kamínky a natisknout text. Razítko "krásné a pohodové Vánoce" mám z loňska od katuans.



Vločková přáníčka
U vločkových přáníček jsem výjimečně udělala dvě podobná přání, což u mě není moc zvykem. Jako základ jsem využila přáníčkový základ z letošního Lidl "kitu" - přeřízla jsem ho napůl a nalepila na klasický krémový základ. Vločky původně nebyly zlaté, ale jsou natřené zlatou akrylovou barvou pentart odstín antik gold. S barvou jsem spokojená - krásně drží na papíře, dřevě i moosgumi a úžasně se třpytí. K vločkám už jsem jen dolepila pár kamínků a natiskla nápis Veselé Vánoce od Kety (je z loňské kolekce, tak už asi nebude k sehnání..).




To by pro dnešek bylo všechno. Nějak jsem se rozjela a už teď mám na stole rozdělané další projekty a rozepsané další články :-)

Tak mě napadlo - vyhovují vám odkazy na použitý materiál takhle v textu, nebo by se vám víc líbil seznam mimo? Za psaní článků nejsem placená a ani za ty odkazy, ale myslím si, že když jsem s něčím spokojená, proč to nedoporučit dál ;-)

Pokud se vám článek líbil, můžete se vpravo na stránce přihlásit o novinky emailem, aby vám nic nového neuniklo ;-)

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...