10. listopadu 2016

Přání k narození miminka s razítky Tima Holtze

Už v září jsem si pořídila razítka od Tima Holtze z edice kótovaných razítek. Razítka jsem hned vyzkoušela - jsou prostě úžasná, vybarvila a pak se k nim už nedostala. Ale protože máme nový přírůstek do rodiny, tak jsem je vytáhla a udělala sérii přání.


Razítka jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a rozmyla vodovým štětcem. Sice se mě také drží klasická představa růžové pro holčičku a modré pro kluka, ale pojala jsem jí v jasných barvách - ne v pastelových, jak je běžné. Jednotlivé obrázky jsem podložila jednobarevným papírem a ten jsem přilepila 3D lepítky na vzorované pozadí. Bohužel nevím, odkud pochází papíry - jsou ulovené na bazárku ;-) Dokončila jsem to razítkem ahoj od PaperoAmo a pár enamelkami, které jsem si upekla v troubě ze zažehlovacích korálků z Tigeru.
A tady je výsledek:

















No už teď vím, že klučičích přání mám málo :-)

Pokud se vám článek líbí, přihlaste se k odběru emailem vlevo nahoře a ještě jsem pro vás přidala pole s dalšími místy, kde mne najdete :-)

Přeji kreativní den!
K.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...