4. ledna 2017

12 Tags of 2016 - shrnutí

V loňském roce jsem se pustila do výzvy od Tima Holtze (www.timholtz.com) na výrobu tagů - každý měsíc jeden. Musím se přiznat, že v prosinci už jsem byla nějak moc unavená a prostě jsem to nedala. Tak jich je jen 11.


Tahle výzva byla opravdu těžká. Vzhledem k tomu, že se Tim snaží propagovat své výrobky, tak každý měsíc použil nějakou věc, na kterou jsem neměla potřebný materiál a musela jsem to nějak vymyslet a "obejít". Kdyby člověk chtěl vyrobit všechno dle Tima, tak by to byla hodně drahá sranda..

Některá zadání mi sedla lépe, jiná už hůř. Ale bylo to fajn a naučila jsem se spoustu nového.. Třeba manželovi se nejvíc líbí černý tag, kdežto mně s peříčky.







Letos se do téhle výzvy pouštět nebudu - nesedí mi Timův styl - já mám ráda jasné a čisté barvy a jednodušší zdobení. Tak si letos najdu něco jiného ;-)

Pokud vás zajímá, do jaké výzvy se pustím teď, tak sledujte blog a facebook, případně se přihlaste k odběru emailem ;-)

K.




1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...