20. ledna 2017

Valentýnský swap

Tenhle měsíc jsem se zúčastnila Valentýnského swapu - swap je výměna materiálu mezi tvořilkami. Měnily jsme si materiál na přáníčkové tvoření. Balíček dorazil ve středu a já jsem se do něj hned pustila a vyrobila jsem už 10 přáníček..


Jak vypadal balíček poté, co jsem ho vybalila (rozložila a roztřídila)?


Byla tam spousta výřezů, embosovaných papírů, ozdobiček a stuh. Jinak ono se to nezdá, ale je toho opravdu dost - já mám veliký stůl ;-)

K přáním jsem vlastně vždy přidávala přáníčkový základ buď o velikosti A6 nebo 13,5 x 13,5 cm od firmy Dockrafts. Zrovna se mi na stole nacházely olejové pastely od firmy Koh-i-noor a tak jsem je docela častokrát použila - nejvíc mě překvapily na embosovaných papírech, fixovala jsem je lakem na vlasy.

1. přání jsem doplnila jen o baner s nápisem, základ a baner jsou ušpiněny Distress inkoustem Seedless preserves.



2. přání má navíc černý karton jako podklad pod obrázek a použila jsem razítko Blahopřání od Katuans. Dále jsem dokreslila černý rámeček fixem a kolem jsem rámeček nabarvila růžovým olejovým pastelem.



U 3. přání jsem použila navíc razítko Blahopřání a vyhrála jsem si s olejovými pastely.



4. přání je taktéž doladěné olejovými pastely a navíc je ještě potřpytěn ovál s nápisem pomocí Wink of Stella Glitter pen - clear.



5. přání jsem doplnila o embosovaný nápis pomocí razítka od PaperoAmo. No a na embosovaném rámečku nemohly chybět olejové pastely.



6. přání už potřebovalo jen popisek a ten jsem si opět vyrobila na Big Shotu, orazítkovala a zašpinila Distress inkoustem Wild honey.



U 7. přání jsem pouze zvýraznila strukturu embosování pomocí Distress inkoustu Candied apple.



Na 8. přání jsem využila debosované strany karty a pouze orazila razítkem od PaperoAmo.



U 9. přání jsem do základu vyrazila kruh na Big shotu, aby byl vidět základ a přidala PaperoAmo razítko.



10. přání jsem doladila kartonovým výřezem od firmy Wycinanka.



Udělala jsem hodně přání a šlo mi to dost rychle, až mě to překvapilo, jak jsem hned věděla co zkombinovat. A to mi fůra věcí ještě zbyla :-)


Přeji spoustu kreativní energie ;-)

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...