27. ledna 2017

Omalovánka králík

Vzhledem k tomu, že mám ráda pastelky, tak jsem také neodolala omalovánkám pro dospělé. Věřím, že je to super trénink vybarvování, který se neztratí ;-) Web www.radostpromaminku.cz (odkud mám úžasné Gansai barvičky teď pořádá soutěž o omalovánky a pastelky a tak jsem se do toho pustila.

Obrázek k vybarvení je od autorky Karolíny Kubikowské, od které je také hlavní výhra v soutěži, která je více než lákavá ;-) Obrázek jsem si vytiskla doma na tiskárně Canon MG5700 na papír Student od značky Canson, který má 160gm2, zkusila jsem tisk na strukturovanou stranu a tiskárna to skvěle schroupala :-)

Nejdříve jsem začala pozadím a rámečkem s listy, houbami a pak kvítky na králíkově hlavě. Vše jsem vybarvila pomocí pastelek z Lidlu. Je to sada 42 ks v kovové krabičce a já jsem s nimi spokojená. Paleta barev je super a jde mi s nimi krásně dělat přechody. Když vybarvuji klasickými pastelkami, tak mám ráda, když prosvítají bílá místečka - podle mě to k pastelkám patří ;-)





Dalším krokem bylo vybarvení králíka - ten mi díky svému třetímu oku připomíná Budhu a tak jsem se rozhodla, že bude zlatý. Použila jsem na něj akvarelové barvy Gansai tambi - Starry colors. Je až neuvěřitelné, jak nádherný je jejich zlatý pigment. Sice jsem se bála, že se mi rozmaže tisk, ale ten to zvládl úplně v pohodě.



Protože obrázek v tuhle chvíli byl příliš decentní, tak jsem si vzala k ruce své Mondeluz akvarelové pastelky a krystaly vybarvila hodně výrazně. Pastelky jsem sem tam rozmyla vodou, abych plně využila jejich vlastnosti. Musím přiznat, že jsem si dost hledala, jak vybarvit krystaly, protože jsem si s nimi nevěděla rady - přijde mi, že chytají světlo snad ze všech stran a klasické stínování mi k nim vůbec nešlo.



Vybarvování tohoto obrázku mě hodně bavilo a užila jsem si kombinování různých technik. Jsem moc zvědavá, jak se se soutěží poperou ostatní účastníci.



Držte mi moc palečky a pokud se vám moje pojetí obrázku líbí, tak budu moooc vděčná za každý like.

Přeji spoustu kreativní energie!
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...