3. ledna 2017

Vánoční dárky + dvě zlatá přání

Letos jsem si psala vlastně jenom o kreativní vánoční dárky a některé jsem opravdu dostala :-) Tak se vám pochlubím, s jakými novinkami budu teď tvořit a na čem jsem novinky vyzkoušela :-)

Nůžky
Jedná se o nůžky s nelepivým ostřím  Xcut o velikosti 6 1/2" od značky Docrafts. Jejich celková délka je 165 mm, takže se jedná o středně dlouhé univerzální nůžky. Já jsem si je přála hlavně kvůli jejich nelepivému ostří, protože čištění oboustranky z nůžek není nic moc extra. V první chvíli, když jsem je chytila do ruky, tak mi přišly takové divné - nebylo to ono. Ale dala jsem jim šanci a vyzkoušela je na tvorbě přáníček a po chvilce jsem si ani neuvědomila, že je mám v ruce, jak hezky se drží. Možná mi přišly divné jen díky tomu, že jsem teď hodně šila a na to jsou jinak tvarované nůžky ;-)
Koupíte třeba zde: http://www.davona.cz/nuzky-s-nelepivym-75cm-dlouhym-ostrim-xcut/d-86014/

Rýhovací podložka
Rýhovací podložku jsem si vybrala od firmy Martha Stewart. Vybírala jsem hlavně podle poměru cena - obsah. Rýhovací desky bývají velice drahé a navíc neobsahují žádné příslušenství. U téhle desky je rýhovací kost a trojúhelník na obálky, který je u většiny desek zvlášť. Tato podložka má velikost 12" (30,5 cm), takže se hodí i na větší projekty. Podložku jsem zatím moc nevyzkoušela, ale s provedením a vzhledem jsem spokojená - nejvíc se mi líbí, že má schránku na kost a "šuplík" na trojúhelník, tak je vše schované a neztratí se to ;-)
Koupíte třeba zde: https://www.hurapapir.cz/pomucky/martha-stewart-scoring-board-velka-ryhovaci-rylovaci-podlozka.html

Zlaté akvarelky
Po těchto akvarelkách jsem opravdu moc toužila od toho, co jsem viděla první video s jejich použitím. Jedná se o akvarelové barvy Gansai Tambi - Starry Colors od značky Kuretake. Obsahují 6 pánviček s barvami o velikosti ca 25 x 45 mm, takže se nejedná o žádné prcky. Barvičky jsem musela hned vyzkoušet, tak jsem si nejdříve udělala paletky. Z netu jsem věděla, že barvy vypadají jinak na bílé a černé, tak jsou dva.






Vyfotit ten skvělý lesk bylo dost těžké, tak jsou fotky malinko máznuté. Na bílé čtvrtce světlé barvičky vypadají spíše jako třpyt a na černé (bohužel jsem nenašla čtvrtku, tak je to na papíře a ten se zvlnil) opravdu vyniknou.
Neodolala jsem a hned je vyzkoušela na dvou přáníčkách.

Na první jsem si fixem Marvi Uchida 0.5 nakreslila kolem okraje kytičky a ty vybarvila.


Přání jsem doladila zlatou páskou, výřezem s nápisem Mamince a enamelkami.



Druhé přání jsem pojala geometricky. Stejným fixem jsem si papír rozdělila na různé trojúhelníky a ty jsem vybarvila.


Dozdobila jsem stuhou, kulatým výřezem s nápisem a enamelkami.



Musím říct, že z těchto akvarelových barev jsem opravdu nadšená - je to skvost :-) Jsou krásně syté a mají příjemnou texturu. Už teď řeším, že asi potřebuji nutně vyměnit své vodovky za akvarelové barvy Gansai Tambi..
Koupíte třeba zde: http://www.radostpromaminku.cz/product/vytvarne-potreby/akvarelove-barvy/gansai-tambi-starry-colors---sada-6-ks--/553

Pokud se vám článek líbil, tak mě nezapomeňte sledovat na facebooku a přihlaste se k odběru novinek emailem ;-)

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...